Puistojumppa 2022

Puistojumppien ilmoitustaulu

Puistojumpat tulevat taas kesällä 2022 
Kesän 2022 jumpat päivitetään kevään aikana. 


Kesällä 2021 jumpataan taas ulkona! Puistojumpat pidetään Nurkkatien leikkipuiston nurmialueella. Voit osallistua kertamaksulla (5€) tai jumppapassilla. 

Puistojumppien jumppapassit. 

5x (25€) - Osta tästä

10x (50€) - Osta tästä 
 

Huom. Jumppapassit voimassa ainoastaan kesän 2022 puistojumppiin kesä- ja elokuussa. 

Puistojumppa kesällä 2021

to 2.6. klo 18-18:55 - Reisi-vatsa-pakara PERUTTU SATEEN VUOKSI!

ti 7.6. klo 17:30-18:25 - Circuit training 

to 9.6. klo 18-18:55 - Reisi-vatsa-pakara

ma 13.6. klo 18-18:55 - Tanssillinen kesäjumppa

ti 14.6.klo 17:30-18:25 - Circuit training

to 16.6. klo 18-18:55 - Kehon liikkuvuustreeni

ma 20.6. klo 18-18:55 - Tanssillinen kesäjumppa

ti 21.6. klo 17:30-18:25 - Circuit training

22.6.-31.7. kuntoliikuntajaosto lomailee, jumpat tauolla

Elokuun puistojumppien (1.8.-28.8.) aikataulut julkaistaan myöhemmin

 

* Pidätämme oikeudet muutoksiin* 


Paikka & osoite:
Puistojumppa järjestetään Nurkkatien leikkipuiston nurmialueella. Vierestä löytyvät Puistolan VPK sekä Puistolanraitin ala-aste, Nurkkatien toimipiste. Osoite: Puistolanraitti 5 

Mitä tarvitset:
Juomapullo, lenkkarit ja alusta ovat tärkeä olla mukana puistojumpassa. Alustana voit käyttää jumppamattoa, pyyhettä tai vaikkapa takkia.

Muuta huomioitavaa:
^ Käteinen, liikuntasetelit, jumppassi tai mobilepay, maksetaan ohjaajalle tunnin alussa.
^ Ei etukäteisilmoittautumista.
^ Säävaraus (pieni tihkusade ei haittaa! Peruutuksista ilmoitamme tällä sivulla).

 


Tuntikuvaukset


Circuit- training
Circuit eli kuntopiiritunnilla kehitetään lihaskestävyyttä sekä hapenottokykyä. Tunti tehdään oman kehon painolla aikaa vastaan, joten tempoa säätelemällä saat säädeltyä harjoituksen tehoa. Ohjaajalta saat aina vaihtoehtoja millä vaikeuttaa tai keventää suoritusta. Tällä tunnilla saat haastettua kaikkia vartalon lihaksiasi sekä nostettua sykettä juuri oikeille lukemille! 

Tanssillinen kesäjumppa
Tunnilla liikutaan helpoin tanssiaskelin hyvän musiikin rytmissä. Tälle tunnille voit osallistua, vaikka omat tanssitaitosi olisi millä tasolla tahansa. Pääasia, että laitetaan kesäfiilis päälle ja liikutaan yhdessä. 

Kehon liikkuvuustreeni
Kehitä omaa liikkuvuuttasi koko kehon liikkuvuustreenissä. Tällä tunnilla lisäät liikkuvuutta kehoosi niin dynaamisesti kuin staattisestikin. Tunnin jälkeen olosi on vetreämpi ja olet valmis jatkamaan viikkoa. 

Reisi-vatsa-pakara
Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa n 10-15min lämmittelyä helpoilla askelsarjoilla, 30-40min lihaskuntoa ja 5-10min loppuvenyttelyt. Tunti keskittyy erityisesti alavartalon ja keskivartalon lihasten vahvistamiseen. Tunnilla harjoitteet tehdään pääsääntöisesti oman kehon painoilla, mutta apuvälineitä saatetaan käyttää. Tällä tunnilla saat kiinteytettyä reidet ja pakarat sekä vahvemmat keskivartalon lihakset.